Hoe het werkt
We hebben eerst een intakegesprek, waarin we elkaar kunnen ontmoeten en leren kennen. Dit doen we bij jou thuis zodat ik een goed beeld krijg van de huidige situatie en natuurlijk hoe je het graag zou willen. We bespreken wat er nodig is, wat mogelijk is en wanneer dit zou kunnen.
Als je besluit met mij verder te gaan, dan kom ik bij je thuis voor één of meerdere opruimsessies. We gaan dan samen aan de slag, in jouw tempo.
Hierbij laat ik jou in je waarde; je beslist zelf welke spullen je wilt houden en van welke je afscheid neemt. Ik help en ondersteun je in het maken van keuzes.
Ik bied ook de mogelijkheid om het opruimen helemaal voor jou te doen, als je geen tijd of mogelijkheid hebt om zelf mee te helpen. Uiteraard beslis je bij deze optie wel zelf over welke spullen je wilt bewaren en welke niet.
Tarieven
Intakegesprek: Gratis
Opruimsessie: €150,00 per opruimsessie, inclusief kleine benodigdheden
Reiskosten: Tot 15 km gratis, daarna €0,25 per kilometer
Is dit voor jou financieel niet haalbaar? Informeer dan bij de gemeente voor een vergoeding vanuit PGB (Persoonsgebonden Budget).